Fredag - myskväll

Ursäkta för sålig uppdatering!

Idag har jag varit duktig och jobbat lite i pappas butik. Där va tyvärr inte så mycket att göra för min del. Jag fick mest ta "enkla" kunder så de andra kunde jobba undan lite andra saker. Sen fick jag gå igenom en massa klockor och kolla så priserna stämde... Imorgon ska jag jobba 10-14, soft tid :P På kvällen blir det utgång!

Efter jobb idag körde jag och hämtade upp Markus och sedan Angela vi hämtade upp Robert och körde till Oj där vi lullade runder tills vi kommit på nåt att ha till  middag. Jag var ashungrig! Blev iaf jättegott. När Robert och Markus kört till stan satte jag och Angela igång SATC-boxen säsong 2. Bästa serien någonsin! Som vi har krängt ikväll, känns allvarligt talat som min mage kommer spricka snart!

Vi har haft en jättemysig tjejkväll iaf, pratat gamla minnen, drog även fram vårt bästis-halsband. Nu måste Angela hitta sitt också ;)

Nu ska jag fortsätta jäsa lite innan jag dyker ner i sängen med vår nya mysiga madrass!

God natt <3

Kommentarer
Postat av: Steffi

jag är sugen på det :)

2009-09-12 @ 07:33:39
Postat av: Trixie

Jag vet inte hur lång tid jag väntade men jag förväntade mig det absolut värsta! Men det gick ganska bra. Min stora svaghet är väl också armhävningar. Vanliga är väl inga problem men på intensiven finns det många varianter - på sidan och en arm, ner snabbat och sträck ut armen för att sen gå direkt ner, och sen är det jobbigt om man kör 25 snabba i rad vilket ofta händer där.. Haha. Men man har ju olika dagar, ibland är man stark och orkar jättemycket och har man slarvat med mat etc. och inte har så mkt krafter så orkar man kanske inte allt. Men det är sånt man får ta!



Killen palla inte bio fast det var hans idé.. Killar alltså.. Men blir nog ikväll istället. Kram!

2009-09-12 @ 11:05:58
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Trixie

oj haha de lät inte så kul. ;) var de kul på tempel då? brukar ha bra musik iallafall! ;) igår blev det bio, salong med 680 platser lite annat mot vad man är van vid!



idag tänkte jag köra ett intensivpass.. mitt ex som håller i det.. han har nytt pass kört det en gång men alla tyckte det var för mycket rock så han har bytt ut lite nu.. tror det kan bli bra :)



Kram

2009-09-13 @ 09:41:54
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0