Kvällsblogg

Hej hopp :)

Igår spenderade jag större delen med att sova, idag tog jag mig sovmorgon till kl 10 tror jag. Sen tog vi en långfrukost framför en Beck-film. Lite senare i eftermiddags körde vi till stan och åt på Haket med Markus och Niklas. Känner ju mig inte särskilt nyttig! Hehe, men ibland blir det så. Jag åt faktiskt fisk på Haket, jag motstod frestelsen att beställa pizza!

Ikväll var det dags för dansträning igen efter nästan två veckors uppehåll. Det gick väl ganska ok, känns som att det är mycket att ta in såhär efter sommaruppehållet. Många steg att hålla i huvudet men jag vänjer mig snart :)

Fyra Fina Flickor

Kommentarer
Postat av: Jenny

Då skickar jag den på msn! :) Vem har fixat din bloggdesign föresten?

2009-09-15 @ 08:49:10
URL: http://jennysofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0