Dagens I-landsproblem

Varför ska det vara så att den sista sommardagen måste infinna sig på min första skoldag?! Dagen efter var jag ledig och då var det kallt och blåsigt, idag är det skola och fortfarande kallt och blåsigt.

Nu kommer det; jag måste köpa mer kläder! Vardagskläder, koftor, toppar... Sånt man bara kan slänga på sig utan att fundera särskilt mycket innan man går till skolan. Nu känns det som jag har noll inspiration, när jag öppnar garderoben ser jag högvis med kläder men ingenting att ha på mig.

Nästa kapitel heter skor. Närmare 30 par men även där; ingenting att ha på mig.

Så, dagens stora fråga är vad ska jag ha på mig idag? Jag hade gärna haft min nya kofta från gina till ett par jeansleggins men mina jeansleggins har gått sönder :'(

Dagens I-landsproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0