20 frågor!

Jag kan inte somna om så därför tänkte jag besvara dessa 20 frågor som jag har hittat hos bloggaren Beciell.

1. Hur bor du?
Lägenhet. 

2. Vad är din favoritefterrätt?
Marängswiss.

3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?
Att kunna läsa en hel bok genom att bara lägga handen på den, sen komma ihåg allt (gäller skolbövker då) haha. Annars att förflytta saker med tankekraft.

4. Hemmafest eller utgång?
Både och.

5. Brukar du lyssna på ljudböcker?
Nej.

6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?
Inget jag kan komme på nu men det har jag säkert, varje dag :P

7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?
Har köpt ett par nya trämimgsskor och en massa kläder :)

8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?
En katt som hette Labolina.

9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?
Frisör.

10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?
Inom något med mode eller hälsa. Typ en ny Anna Skipper :P

11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?
Framåt!

12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?
Charlotte kanske :P

13. Har du gått på en blind-date nångång?
Nopes.

14. Har du eller har du haft ett smeknamn?
Madde eller Mädds.

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?
Mååånga, allt med Lady GaGa!

16. Pratar du i sömne?
Haha, ja ibland.

17. Vad hade du helst velat få i present?
Brukar oftast inte få det jag önskar mig så får väl säga pengar!

18. Är du ärlig när du bloggar?
Ja.

19. Har du vunnit pengar någongång?
Ja men bara max 100 kronor.

20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
1.


JAG UTMANAR ALLA SOM VILL ATT BESVARA DESSA FRÅGOR! KOMMENTERA GÄRNA OM NI GÖR DET :D

Kommentarer
Postat av: Trixie

Ja, det kände jag mycket i början, men det går över :) Har ni mkt stegkombinationer på det medelpulspasset? Vi hade svårare innan men där är en som är lite krånglig men lätt om man får in takten :)

2009-09-11 @ 14:47:40
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0