Masken

God kväll!!

Har ni haft en bra dag? Jag var i skolan från nio imorse till kl tio :D Haha, sen stack jag hem. Softa lite här hemma sen körde jag till Maja, vi var duktiga :) Jag åt middag där...

Jag har dansat ikväll, trodde allvarligt talat att jag skulle ramla ihop hela tiden. Min kropp var helt stel :S Sen kom smällen vi skulle göra masken! AAH, jag ser bara mitt ansikte krossas mot golvet haha! Vi har fåt masken i läxa, rolig läxa va? ;D Jag ska lägga ut en madrass på golvet och öva här hemma imorgon. Ska rulla ner i alla fönster ^^,

Jag får svara på era kommentarer imorgon för just nu går det inte. :(

Sov gott ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe okej aa gör det :P men det är ju också gott :P Kram

2009-03-02 @ 22:07:37
URL: http://lliinnddyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0