FREDAG hela veckan

Känns det som.. .:S Veckorna går sjukt fort nu men det gör inget för jag vill bara att skolan ska ta slut så det blir sommar nån gång!

Är allt bra med er idag?
Själv känner jag mig inte på topp men ska äta lite frukost nu och dricka grönt te, kanske blir bättre. Får ju inte gå och bli sjuk nu. Jag ska ju jobba ikväll, 15-21.15 denna fredagen också. Aja, man behöver ju pengarna! Detta blir tredje fredagkväll i rad som jag jobbar! Jag ska inte klaga, fick ju knappt några pass i januari så därför är man fattiglapp nu :/ Nästa helg (eller ja egentligen torsdag-söndag) ska ajg inte jobba eftersom vi har tenta den 16. Statistik och sånt skit... Ska plugga innan jobb idag. Behöver verkligen!

Förövrigt så är jag fortfarande lycklig över att ha vunnit en iPod! :) Någon som vill köpa min gamla? iPod nano 2nd generation, silver, 4GB. Det är väl värt att försöka =)

Kommentarer
Postat av: Trixie

kul du vann, själv vinner jag aldrig nåt.. =/ otur i sånt. var jobbar du på helgerna? :)



ikväll blir det mys framför lets dance :)

2009-03-06 @ 10:39:58
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Trixie

okej men glöm inte rösta ;) viktigt nu! :)

2009-03-06 @ 10:57:43
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0