Fedag hela veckan!

Hej hopp!

Allt bra med er idag?

Ja, här är det inte mycket aktivitet för tillfället, Robert sover och jag är supertrött... Har jobbat 7-14 idag. Vi hade jättemycket att göra som tur var så tiden gick relativt snabbt. Idag hade vi en målare här hemma som målade badrums taket och fönstret så mamma och Bosse fick åka hit och öppna. Sen hade mamma blivit uttråkad för Bosse tittade på film så då putsade hon alla fönster + dammtorkade nästan övverallt, dammsugade mer än halva lägenheten och torkade golvet i köket! Nu har jag bara lite städning kvar men det få rjag ta imorgon. Nu ska jag gå ut med Theo sen ska vi åka och storhandla... Slåss med halva Helsingborg på Maxi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0