Midsommarafton 2009

Glad midsommar!

Det känns inte alls som midsommar :/ När jag var liten brukade vi alltid gå till en ängen bit ifrån där vi bodde för att plocka midsommarblommor, där vallmo, blåklint, prästkrage och allt vad man behövde. Jag bodde alltså i Gantofta då haha. Men om de har nån midsommarbukett på OJ idag ska jag köpa en, hah! Den är minst lika viktig som julgranen på julafton!

Så, vad händer idag då? Inte mycket vad jag vet. Robert jobbar till kl 12 och börjar inte förrän 17 imorgon så vi kan ju festa till det lite, om jag orkar. Vi var hos Wall en runda igår och det verkar som de ska ha nåt där, kanske åker dit. Annars blir det lugnt för min del, känner fortfarande av bihålorna. Det lutar lite åt mat hos mamma iaf fast det blir ju då tidigare på kvällen!

Jag har sovit riktigt dåligt inatt, kvittar hur man ligger så ska de jävla bihålorna göra ont! Var inne och läste på vardguiden.se, jag har alla symptom utom tjock snuva. Kan det ändå vara bihåleinflammation? 

Dagens väder då? TIttar man ut genom fönstret ser det väldigt lovande ut men jag blir snabbt besviken då jag ser detta på smhi:





Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0