Stranden

Idag var jag på stranden med Steffie och hennes kompis Elle. Jag har minsann fått färg idag, i ansiktet och på ryggen!! De enda ställena där jag inte använde hawaiian tropic haha. När vi skulle gå ner i stan igen gick min ena sko sönder så jag fick köpa ett par nya inne på Håkanssons! De är riktigt snygga så efter helgen skickar jag tillbaka mina gladiatorsandaler till Nelly!

Om lite mer än en timme ska vi se Harry Potter, det är såååå spännande!! Dock är vi båda lite sega nu så det får bli en stor kaffe innan bion!

Hade ordet långfil i förra rubriken men jag skrev inte om det.. Jag smakade det hemma  hos Roberts syster igår och det är det läskigaste jag har ätit! Smakade filmjölk men var typ som slajm, eller lim... Jättekonstig konsistens.



Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0