Onsdag

God morgon!

Detta är väl inte mina bästa dag på länge men vi har väl alla våra upp eller ner-dagar! På lördag åker vi till Stockholm, bara jag och Robert. Det kommer bli så mysigt. Vi ska checka in kl 15 på lördag så vi tänkte göra något av den dagen också, planerna lutar mot Cosmonova men jag måste nog kolla upp när de har sina visningar. Det är ju bion vi är mest intreserade av. Kanske någon som har varit där nyligen? Tips på vilken film man ska se? :P De filmerna som visas på lördag är Deep sea kl 17 och Sea Monsters 3D kl 18. Det är väl de filmerna vi hinner med! Sen hade vi tänkt gå ut och äta. Tips någon? Vi ska bo på Elite Palace Hotell i Vasastaden. På söndag vet ju alla vad som händer; Gröna Lund och LADY GAGA! På måndag blir det förmodligen en runda på stan innan vi beger oss hemåt igen!

This is gonna be grrrrreat!

Kollar p å tv nu, vilket är lite jobbigt när man inte har nån tv-bänk haha. Förmodligen trodde vi inte att vi skulle få sålt den så vi har inte fixat nån annan haha. Men jag ska fjäska lite för min snälla morbror så han kanske kan sätta upp den på väggen (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0