John Tucker must die

Har jag precis sett här i min ensamhet samtidigt som jag deppar för att jag missar Helsingborgs-festivalen... Robert har typ gått och lagt sig. Enda anledningen till att jag inte har gjort detsamma är att jag då får det väldigt svårt att andas. Japp, det är så det är, vi  har drabbats av influensan. Hoppas inte att det är svininfluensan. Då dör jag nog. 

Jag har jobbat, både igår och idag, det är denna helgen de stora pengarna ska tjänas. Hoppas att jag orkar gå till jobb imorgon, börjar inte förrän 12 så jag ska nog hinna vila. Vi orkade inte göra mat ikväll så det fick bli kebabrulle, vi har inte ens ätit halva. Vi är verkligen sjuka :(

Något roligt i allt elände är att jag har beställt en mini-pc. Vi var hos pappa i torsdags, då Robert köpte en ny dator eftersom hans stationära har kraschat. Den nya är typ ball, men min kommer ändå va hetast! Förhoppningsvis levereras den nästa vecka, den var nämligen slut på experts centrallager.

Denna gången blev det faktiskt inte en rosa dator eftersom både pappa och Robert tjatade om att jag skulle tröttna på den snabbare om jag tog en rosa ;) Nu ska jag bara hitta ett snyggt fodral! 
Någon som vet var man hittar några balla sleeves?

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0