9 juli 2009

Jag har precis kommit in från en morgonpromenad med Theo. Det känns inte att vi befinner oss i mitten av juli månad, det är riktigt höstväder ute! Visserligen skönt men lite värme hade varit bättre än denna blåsten. Jag har knappt sovit inatt pga att jag har haft så ont i magen. Det började vid 13-tiden igår och sen ahr jag haft ont hela tiden, imellanåt får jag mer ont och ibland försvinner det helt. Ska jobba idag men jag får se, ska äta frukost först sen få rjag se hur jag mår. Magen gillade inte mat igår kan jag säga... Ajaj...

Bilden är ca ett år gammal, han var nästan helt vit då och nu är han mörkbrun (och vit)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0