Tillbaka till verkligheten

Idag har jag kommit tillbaka till verkligheten, på riktigt, och det känns! Sitter just nu och känner att jag har magkatarr på G, har sjukt ont...

Började som sagt skolan idag. Jag mötte som vanligt upp Emilia på knutan och sedan gick vi mot Campus. Då berättar hon att det har kommit nya studentkort, till skånetrafiken då, dessa nya korten är ca 100 kr billigare, för mig iaf. De är typ som gymnasiekorten att man måste ha foto till det. Jag som laddade mitt abonnemangskort för bara några dagar sedan...

Vi hade föreläsning till 12 sen skulle jag egentligen träffat Steffie men det blev inget så jag åkte hem till Angela.Vi drack massvis med kaffe och åt pepparkakor  medans vi pratade om allt mellan himmeloch jord, love it <3 Efter ca två muggar kaffe blev vi hungriga så vi tillagade lite tortellini med ostsmak, sen drack vi lite mer kaffe ;) Vi klippte ävenn klorna på hennes katter.. Framåt fem-tiden blev vi sugna på nötter så vi tog bussen till Väla och handlade på tasty house, åkte tillbaka till Ringstorp där Robert hämtade mig. Vi körde till Maxi och köpte lite grönsaker och närvi kom hem lagade vi grönsakssoppa, medans jag fick sprängande huvudvärk. Huvudvärken har gått över nu men nu är det ist min mage som gör hemskt ont, måste sitta med helt ragg rygg för att inte få dödsont :S

Imorgon blir det skola igen, vi har föreläsning till 13.00 därefter är det full rulle med projektrapporten!!

Kommentarer
Postat av: niki

Hehe okeej:D härb har det slutat snöa, ska bege mig ut i kylan nu brrr

2009-01-08 @ 14:26:09
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: steffi

okeej det ska jag göra :) Gått bra iskolan änsålänge? puss

2009-01-08 @ 17:14:50
URL: http://uniiik.blogg.se/
Postat av: NIKI

naaw tack gumman <3

2009-01-08 @ 20:52:17
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0