Vill ha från Haléns

Ringde till Haléns idag för jag har ju betalt 399 kronor för en klänning som jag skickade tillbaka men det stod inte med på senaste fakturan men de hade iaf fått tillbaka den, så nu har jag 399 kronor innestående där! Tänkte faktiskt köpa ett par nya skor till streetdansen! Här är några jag har kollat på.


DC "Pixie 4" 599 kr, Haléns


Adidas "Superstar 2" 799 kr, Haléns


Ecko "Phun House" 749 kr, Haléns


DC "Alliance" 649 kr, Haléns


Ecko "Phlirtatious" 749 kr, Haléns

Vilka ska jag köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0