Torsdag

Shiit vad veckorna går fort nu! Märks att det är vårtermin nu, jag har alltid tyckt att den går mycket snabbare än höstterminen. Nu är det i alla fall torsdag och jag måste skriva klart min rapport. Vid ett tiden ska jag träffa Jenny vid Ebbas fik i stan.. Hon åker till Thailand imorgon, jag är inte avundsjuk. Ikväll ska vi visa vår lägenhet för några eventuella köpare (?). Vi får hoppas att det går bra så vi får sålt den någon gång! Jag missar träningen ikväll men lägenhetsförsäljning får gå före.

Träningen igår gick skitbra! Nu kan jag stegen på jazzen också, vi gick ävenigenom lite nytt så det ska jag träna in här hemma. Gillar den dansen mer och mer hela tiden! Massa piruetter haha, nej men den bara flyter på och är snabb...
Denna låten dansar vi till:



Detta är vår streetuppvärmning:

Kommentarer
Postat av: Trixie

Breathing your love är sååå bra :)

2009-02-26 @ 14:22:36
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0