Tisdag

Mitt huvud är fortfarande inte helt ok sedan igår. Jag skyller på åskan! Hade ställt klockanpå klockan 7 eftersom vi började 9 idag men jag kände nästan direkt att jag inte skulle klara av att gå till skolan. Gick iaf upp och tog ett glas sen gick jag ut med Theo. Då fick jag bara mer ont i huvudet så jag skickade iväg ett sms till tjejerna sen somnade jag om och sov i tre timmar! Känner mig lite illamåendefortfarande och lite ont i huvudet.

Sitter och slötittar på tv8 nu, det är cityakuten. Väääldigt gamla avsnitt :)

Åt Corn Flakes till frukost. Minns Frosties med nötter på? För det var väl Frosties? Tyckte de var grymt goda, hette de inte honey crunch eller nåt sånt? Har googlat för att försöka få fram nåt men hittar ingenting! Aja, skitsamma :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0