Onsdag

Moooorning!

Jag är förtfarande förkyld så det blir ingen träning alls denna veckan :( Bäst att jag vilar, vill ju inte att den ska bli värre genom att jag tränar förtidigt.

Vad ska ni göra idag? Jag ska plugga, plugga, plugga...  Just nu ser jag på Oprah :)

Igårkväll när jag skulle plugga fick jag en hemsk huvudvärk, varför ska det alltid vara så? Jag var jättemotiverad för att plugga men så ringer det och sen när jagskulle börja igen kom huvudvärken... Sen låg jag bara på soffan hela kvällen. Såg ju på Desperate Housewives igår, de firade 100 avsnitt så det var dubbelavsnitt på kanal 5. Love it!

Nu ska jag renskriva anteckningarna från gårdagens föreläsning och maila dem till min kompis, hon trodde det var måndag igår och missade föreläsningen ;)

Hoppas ni får en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0