Torsdag

God morgon! Jag har som vanligt redan varit upp i nån timme och fixat lite :P Sitter och finslipar på vårt projektarbete. Ska skicka in det vi skrivit hitills till vår handledare eftersom vi har handledning imorgon.

Mamma ringde precis och sa att jag skulle titta på efter 10 på tv 4, de pratar om finanskrisen. Jag tycker det känns läskigt, det är ju inget för oss som precis flyttat hemifrån, ska skaffa jobb och få upp ekonomin osv. Så kommer detta... :/ Men vi får hoppas att politikerna jobbar hårt för att mildra detta. Detta bästa är väl att inte tänka på det för mycket för om hela svenska folket går och oroar sig kommer det fröja väldigt länge innan vi får upp ekonomin igen.

Usch, usch.. Ska se klart ett avsnitt av Gossip Girl nu sen ska jag sätta ihop det sista i vår teoridel.

Vad ska du göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0