Tacos och slemmiga organismer

God kväll!
Då var det lördag nu :D Jag är fortfarande vaken!! Jag som somnar innan 11 varje kväll annars. Malin har varit här ikväll, vi gjorde tacos (snarare jag, haha).  Hur kan det komma sig att en så stor andel av mina vänner inte lagar mat?! Aja... Det blev riktigt gott iaf! Och där blev en hel del över så Robert ska få lite när han kommer hem. Han är just nu hemma hos Johan och lanar, på Johans födelsedag :S Hmm, jag hade hellre gått ut och festat eller nåt annat, typ vad som helst förutom att lana...? Killar, killar... Så där sitter dom väl med en massa cola eller Ramlösa och spelar warcraft eller vad det heter ;P Själv har man ju upptäckt ett nytt spel idag som var lite skoj nämligen ett spel som heter spore. Det börjar med att man är en liten cell som simmar runt i slem, man ska äta andra organismer och samlar man DNA-poäng som sedan gör att man växer, utvecklar nya delar osv... Jag kom så långt att jag fick en ryggrad och kom upp på land.. Blev kompis med en annan stam och parade mig med mina släktingar så jag fick en massa klonade cellungar. Låter skoj va? Ska fortsätta spela imorgon, när jag har pluggat lite ;)

På söndag ska jag jobb, 7.45-17..... Tröttande... Och måndag jobbar jag 9-19, 10 freakin' timmar!!!!!!!! Money, money, money... ;D

Nu ska jag se om där finns nåt bra på tv, trevlig kväll och sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Steffi

myyys :)

jag var ute igår. rätt kul :)

ska hem till filip snart, kanske kommer in och lämnar filmer om du ändå ska vara hemma :) sen ikväll ska jag hem till ida och ha myskväll. Slappa imorgon med fille i think :P

puuss

2008-10-18 @ 11:43:26
URL: http://uniiik.blogg.se/
Postat av: NIKKI

ja visst är bonde söker fru eroendeframkallad haha =) älskar det programmet

2008-10-18 @ 21:35:25
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0