Fredag

Goood morgon!! Allt bra idag? Shiiet det är redan fredag, helt sjukt asså, tiden går så jäkla snabbt när man ska ha tenta ;/ Idag fortsätter hårdpluggandet. Ikväll är det pimp and hoes som gäller, självklart lägger jag ut bilder på min outfit sen ;)
Jag har redan varit uppe i en timme för jag tvättar handdukar, skjuter alltid upp det så nu ska jag bara tvätta handdukar... Behövde gå upp tidigt och läsa ändå så.. Får nog sova en timme sen i eftermiddag.

Då är det väl bara till att sätta igång! Finns inget som hindra såsom typ.. tv ? Hehe.. Nä, skärpning!


Högen med sammanfattningar och mina älskade överstrykningspennor.

Kommentarer
Postat av: Angela

Hihi :) Ja, det är roligt att blogga nu och man har mer tid till det ! Allt bra med dig gumman ? Får ta och ses snart igen :) Puss

2008-10-10 @ 21:44:34
URL: http://angelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0