Måndag

God morgon!!
Hoppas allt är bra med er? Här är det väl ganska bra. Jag hade lite ont i huvudet när jag gick upp men det börjar försvinna nu. Idag ska vi panikträna inför onsdag :S Hehe. Jo det kommer nog gå bra!
Såg något störigt i mitt schema, vi har bara föreläsning i entimme idag! Helt galet, det blir liksom 45 minuters föreläsning eftersom vi alltid har akademisk kvart och därför börjar man alltid en kvart efter utsatt tid. Så idag går jag i skolan 13.15-14.00.  Tur att jag fick låna mammas bil idag så jag slipper åka bussen, behöver bara köra till tåget, går lite fortare att komma hem då.
Nu ska jag slökolla lite på tv innan jag äter frukost.
Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

hehe visst är han söt :)

2008-05-05 @ 10:17:28
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0