Gossip Girl

God morgon alla morgonmänniskor!! Jag är inte en av er!!!

Gick och la oss vid halv 11 igår eller nåt sånt... Theo väckte mig 7 imorse och jag trodde klockan var typ 9 men nej. Jag har iaf varit ute och gått med honom och nu ligger jag i sängen igen. Börjar ju inte jobba förrän 16.00 idag så det är ganska lugnt :) Ska fixa lite inför skolan imorgon med. Blir en långdag då. Först ska vi ses med projektgruppen kl 10 och sen har vi föreläsning 14-16. efter föreläsningen hämtar mamma mig för då ska jag på synundersökning.

Nu ska jag titta på Gossip Girl, jag är beroende.... /"xoxo"


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag var också beroende av skiten :D laddade hem alla nya avsnitt

2008-05-13 @ 14:05:01
URL: http://jaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0