Helgen

I fredags åkte vi in till stan för att kolla på street race men det blev inte mkt av det så vi fick köra hem sen igen. Igår jobbade jag till 15.00, på kvällen var vi hos Roberts mamma. Hon bjöd på kycklinggryta, stark kycklinggryta men jag klarade mig :D Den var riktigt god.

Nu har jag precis varit ute med Theo... Blött, grått och äckligt väder ute idag :( Ska städa lägenheten idag, tänkte dammtorka snart så Robert kan dammsuga innan han åker till jobb, han får också hjälpa till! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0