Ready for school

Jag har köpt block, mappar, pennor, nytt suddi, organiserat alla papper från förra året i fina mappar efter kurs... Aa, jag känner mig redo för att börja skolan!
Jag har nästan precis varit hos Maja och hämtat en bok som jag ska ha nu till första kursen men jag har ändå fler kvar jag måste skaffa ;/ Såå mycket att läsa nu i höst.

Om ca en timme kommer mamma hit så jag håller på och fixar här hemma nu, ska göra vid på soffbordet och lägga på min fina blommiga duk och sen har jag gjort vid en fin fin frukstskål (rosa såklart) med physalis, litchi och passionsfrukt :) Har även städat i köket så där är fint nu :D Älskar vårt kök!



Vad gör ni idag?


Jag trivs med min nya lugg och har bestämt mig för att klippa den kortare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0