Godmorgon!

Uuh, har ont i hela kroppen :S Inte kul. Jag vaknade när Robert skulle till jobb kl 4 och sen har jag inte kunnat somna om, har bara snurrat rundor i sänge för det var så varmt! Så nu känns det som jag håller på att bli sjuk, har lite smått ont i halsen och känner mig halvdöd. Kul! Och jag ska jobba 12-21.15 idag, ännu roligare. Ska ta mig en lååång och varm dusch snart

Jaha, sista dagen med fint väder nu då och jag jobbar självklart (egentligen var jag ledig idag, så jävla typiskt...), imorgon är jag däremot ledig och då ska det regna, tack! Nu ska jag göra vid mig för jobb. Njut av den sista sommardagen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0