Träningsdagbok vecka 37

Denna veckan har väl varit lite sisådär med träningen... Men jag har köpt nya skor och de är jättesköna :)
Igår (söndag) var jag nog på det osvettigaste passet någonsin, ett baspass. Hade tänkt gå på spinning igår men jag var jättetrött och sov halva dagen så jag hann inte! Totalt tre pass blev det i alla fall, helt ok med tnake på att det inte var någon dansträning.

Vecka 37
Måndag:
Vila
Tisdag: Medelpass
Onsdag: Vila, trodde jag hade fått benhinneinflammation, svullna smalben, värk, stel i benen när jag hade suttit.
Torsdag: Medelpass, invigde mina nya skor men tog det lite lugnt med hoppen
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Baspass

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0