Gymmet

Uuuhh, haha, nej det ska bli riktigt najs :P Jag sak ringa till friskvården i Klippan imorgon och se om  jag kan få börja träna imorgon, nu är ajg nämligen riktigt peppad!! Maja tränar också där så vi kan träna tillsammans, det blir så mycket roligare då! Egentligen gillar jag inte gym, men nu kommer jag ha dansträning tisdag-torsdag, väldigt intensivt i tre dagar och sen ingenting på fyra dagar så jag känner att jag måste göra något däremellan, alltså får det bli gymmet!

Crosstrainern är min favorit...

Bildkälla

Kommentarer
Postat av: steffi

jag saknar diig också....jag börjar på torsdag så jag har inget planerat alls denna veckan. :) måste se ert nya heeem!! grattis vad roligt :D måste kolla när dansen börjar igen men jag tror inte var förrens i slutet av januari va? puuss <3<3

2009-01-05 @ 12:12:25
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0