Varning på mig

Av två anledningar:
1. Jag har shoppat idag, igen, jag som inte skulle köpa mer denna månaden! Har jag ett problem?
2. Tränar jag mycket för att stoppa shoppingsuget?

Äh, jag behövde verkligen nya aerobicskor, har nämligen haft känningar i mina benhinnor idag och sen var mina smalben svullna innan idag, not so very goodie :P

När det gäller träningsskor är jag beredd att lägga ut lite extra pengar för att få lite bättre. Blev självklart mitt favoritmärke Reebok. Det är ett par lätta och smidiga skor utan några sömmar invändigt! Som ett extra plus är de svarta med rosa detaljer.


999 kr, Stadium


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0