Sex and the city

God morgon mina darling :)

Mår ni bra idag? Jag är lite seg men jag kom ju hem kvart i 3 i natt så jag har rätt att vara trött nu. Fick inte sova längre eftersom Theo väkte mig och ville gå ut! Nu sitter jag och dricker grönt te för att undvika att bli förkyld. Jag fick nämligen cykla hem i värsta ösregnet i natt. Det var iskallt, jag trodde mina fingrar skulle ramla av, snart dags för vantar eller haha?!

Jag har precis ätit frukost till SATC och ska snart börja gå igenom bilderna från igår så sen ska ni få se lite nya bilder här bloggen :)

So long..! ;)

Kommentarer
Postat av: Trixie

Nej inte dubbelsäte.. ;) Upptaget. Vi satt på rad 9 av 22 det var faktiskt inte så tokigt, trodde först inte vi skulle se nånting men det var nästan bättre lite längre fram än längst bak... :) Hur många dagar i veckan brukar du träna? :)

2009-09-13 @ 10:36:16
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0