Lördag

God morgon!

Hoppas alla mår bra idag! Igår var jag hos Malin i Landskrona, vi var ute och gick en lång promenad i blåsten och när vi kom hem började vi båda känna av halsont. Jag tänkte ju direkt att nu är det kört mför min del! Men idag mår jag faktiskt bra så det är ju skönt eftersom jag ska jobba imorgon. Nu har skolan börjat så då missar man inte gärna ett helgpass!

Idag ska jag hem till Angela, vi ska ha paj-kväll :P Hade egentligen tänkt träna nu på morgonen men jag sov lite för länge, så det blev inget med det! Kanske lika bra ändå eftersom jag hade lite ont i halsen igår.

Nu ska jag beställa ett par gummistövlar, visar sen vilka det blev!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0