Fredag

Jag är så glad och pepp nu! Kan det bero på att jag har tränat fyra dagar i sträck? Det är så j-la skönt så ni anar inte! Nästa vecka har vi uppehåll från dansen så då blir det bara träning på friskis.  Jag och mamma köpte tränignskort igår men hon som stod i receptionen var ny så mitt kort är inte aktiverat än för hon kunde inte... De har ett erbjudande nu som innebär att om föräldern köper träningskort får barnet ett likadant gratis. Och hon visste inte hur hon skulle göra så nu är det bara mammas kort som fungerar, jag får väl ringa dit idag. Idag blir det vila, likaså på söndag.

Idag ska jag åka till Landskrona och hälsa på Malin lite. Hon slutar ett så jag åker väl hemifrån vid 12, måste nämligen ta tåget eftersom Robert jobbar. Ikväll ska jag och Robert förmodligen på bio. Jag vill se Gamer som har premiär idag. Den handlar om nåt dataspel som styr spelarnas liv i verkligheten också, som jag fattade det iaf.

Det är väl lika bra tt jag går och gör vid mig nu så man slipper det sen! Jag har sååååå mycket energi just! Torkade golven i hela lägenheten klockan 8 imorse haha. är man pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0