Då var det kväll igen

... och jag har inte bloggat idag!

Jag kom till skolan redan klockan 10 idag sen satt vi med vårt case till klockan tre ungefär... Han inte vara hemma så länge innan det var dags att åka iväg till träningen, som jag inte borde gått på idag. Jag hade ont i halsen imorse men det gick över igen men nu här det tillbaka igen :(

Nu sitter jag i soffan och tittar på ett program om överviktiga tonåringar. Jag har köt naturgodis (chili-, cashew- och macadamianötter), har även druckit en halv gainomax :9

Imorgon är det en riktig killer-dag i skolan, föreläsningar från 10-16. Obligatoriska föreläsningar så det är bara till att stå ut.
Btw så går jag på diet nu, shoppingdiet. Jag har inte varit inne på varken Nelly.com eller hm.com på flera dagar! :P

Nu ska jag gå sista rundan med vovven sen ska jag lägga mig i sängen och läsa Twilight <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0