1 september

Tänk att vi redan är inne i september. Det känns inte som att jag har fått ut särskilt mycket av denna sommaren... Jag har väl för höga krav eller något.

Idag började skolan, med blandade känslor tog jag mig dit, kände mig väldigt pepp men nu känns det bara skit. Vi är kanske 40 pers på kursen och vi kom snabbt underfund med att alla vi 40 pers inte kommer hinna läsa den bok som endast finns i 3 ex tills på måndag. Hur fan är alla lärare funtade? Vi som går hälsa hade denna boken som en av våra huvudböcker i våras därför har jag redan läst den, men alla andra? Det var samma problem i våras, samma lärare och ändå blir det såhär. VARFÖR?

Ursäkta detta negativa inlägg men jag måste bara skriva av mig min irritation just nu!

Kommentarer
Postat av: steffi

ja vi får göra det snart. jag jobbar mkt förvisso. Hur var det att dansa igen? Jag tror inte jag kan gå i höst ;( puuss

2009-09-02 @ 09:36:42
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0