Tisdag

God morgon :)

Allt rba med er idag? Här är det bara bra! Fick ju mig en rejäl shoppingrunda igår, både jag och Robert kom hem med hel del nya plagg. Vi startade dagen på Maxi för att köpa Höganäs-skålar till oss själva samt några muggar i present. Sen åkte vi till Väla där vi spenderade större delen av dagen. Mamma var också med. Vi fick köpt lite presenter och kläder till oss själva! De hade inte kjolen jag ville från Gina ute på Väla så på hemvägen körde vi inom Familia också och där hade de några stycken. Snabbt hem, ut med hundarna och Robert hann byta ut handtagen på våra köksluckor (köpte nya handtag på Ikea). Det blev skitsnyggt :)

Vi har fortfarande inte blivit av med våra äckelmyror och jag får snart frispel!!! De bor i min laptop, i skafferiet och nu även på köksbänken, kaklet och jaaa, överallt!!

Nu ska jag skriva, skriva, skriva på uppsatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0