Söndag

God morgon eller god middag :P

Sitter just nu hemma hos Angela i hennes kök. Vi har redan uträttat en massa idag. Först var vi på Maxi och köpte proppar och frukost. Proppen gick hos Angela igår kväll! Jag har då sovit här inatt. Körde hit efter Robinson och kom till en mörk lägenhet haha. Så vi fick slänga ner all mat i en påse och gå upp med det till Johan. Vi var där ett tag sen gick hem igen och la oss och kolla på SATC-filmen, som vi somnade till.

Imorse vaknade jag av att Lodis hoppade på mina fötter. Nu vilar vi lite efter att ha skruvat ihop en barstol till Angelas nya bord. Helgens träningspass!

Dagens citat när man skruvar ihop ikea-stolar:
"Ja, nu är den nästan inne"

Nu ska vi tydligen gå ut på balkongen så Angela kan röka cancerpinne!

Pussåkram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0