Söndag

God morgon!! Idag har jag äntligen fått sova ut, jag sov till halv 10! Då gick jag upp och tog en promenad med Theo. Robert sover fortfarande så jag ska vänta med frukost tills han vaknar.

Jag har ingen aning om vad som händer idag. Det enda planerade är att Robert ska spela fotboll ikväll så jag kanske åker med och tittar :) Inna dess ska jag skriva lite på vår uppsats. Just det, glömde berätt att jag fick VG på juridik-hemtentan! Jag blev så glad :D

Men vi hörs senare idag! Det kommer snart en Dagens fråga.


Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0