Onsdag

God morgon!
I
går var en bra dag, jag fixade här hemma, bakade muffins (får nog lägga upp receptet här) och fikade en massa. Mamma och morfar kom hit och hade tårta med sig! Morfar skulle köpt bakelser men de var slut så det blev en liten minitårta, sen åt jag middag och åkte hem till Angela. Vi pratade en massa och åt muffins som jag hade tagit med mig. Mina muffins, som jag hade packat i en burk, som jag hade ställt ner fint i väskan, hade åkt runder så hallonen hade mosats. Allt var kladdigt de var goda ändå :P

När jag kom hem blev kvällen lite sämre men sen lite bättre igen!

Nu ska jag göra vid mig och sen gå ut med Theo. Vi ska bara ha handledning från 11.15-11.45, sen ska jag hem igen... Känns ju väldigt lönt, funderar lite på att köra till skolan ist. Finns ju gratisparkering man kan stå på i en timme, behövs verkligen inte mer idag haha. Annars är man tvungen att betala för minst 3 timmar på skolans egen parkering, vilket är 6 kr.

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0