Lördag

God morgon Sverige :P
Jag känner att min blogg är så himla tråkig nu, helt död liksom... Måste ta tag i det, jag har lust att blogga men tiden har inte räckt till den senaste tiden men det ska det bli ändring på nu :) Vi håller som sagt på med B uppsatsen nu och eftersom vår ena gruppmedlems busskort har gått ut nu bestämde vi att vi ska "jobba hemifrån". Alldeles underbart från min sida. :) Det betyder att jag antagligen kommer bli lite mer aktiv här dessutom kan jag planera mina dagar på ett helt annat sätt. Universitets baksida (iaf på min utbildning) är att man bara har schemalagd tid ca 2 timmar per dag... Ibland kan dessa 2 timmar hamna 13-15, då är hela dagen förstörd tycker jag :P

Nu är det helg igen och den ska jag ta vara på! Idag kl 15.00 ska vi se "en Hipphipp kväll" på stadsteatern i Helsingborg. Jag ser fram emot detta riktigt mycket! Ikväll blir det sedan mys med Malin framför Eurovision song contest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0