God kväll :)

Vi är helt slut nu, allihop! Har varit stendött hemma hos oss nu i några timmar... Vi körde alltså till Söderåsens nationalpark i Skäralid idag. Vi hade med oss subs och efter lite piknik tog vi med oss Theo på en två timmar lång promenad i skogen. Först följde vi en väg men Robert tyckte inte det var tillräckligt spännande så då begav vi oss in i skogen... Till slut hittade vi ett träd med en röd prick på. Vi kom ihåg att den röda slingan skulle vara 7 km så vi tänkte att det är väl lagom :P Vi gick och vi gick.... Upp, ner, upp, ner... Efter lite mer än en timme kom vi fram till en infotavla, dock var inte just denna tavlans plats utmärkt på kartan så vi had eingen aning om var vi var! Så vi fortsatte att gå och till slut kom vi upp till Kopparhatten igen! Vi fotade en del i skogen men de bilderna kommer upp imorgon, jag är alldeles för trött nu.

Natti natti mina änglar <3

P.S. Kolla in annonserna vid sidan av min blogg, jag har lyckats få dit dem alldeles själv! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0