Torsdag

God morgon!
Nu går dagarna riktigt snabbt, fast det är bra haha för på onsdag är det löning :P

Idag har jag ganska mycket som ska fixas, nu ska jag först borsta och bada Theo, sen ska jag skriva på vår essä. Sen tror jag att klockan är typ tre och då får man väl börja bege sig mot Örkelljunga, där Theo ska vaccineras. Ikvväl blir det dubbel dansträning igen för vi ska börja träna inför vårt uppträdande... Jepp, ska uppträda på Club 4 i Halmstad den 2 april, vet dock inte vilket ställe det ska va på. Det är jag och två tjejer till som ska åka upp. Vi ska bli sminkade av en tjej som är make up artist och jag ska fixa håret :) Kommer bli sjukt kul, tror vi iaf :D

Nej, nu ska jag bara läsa några bloggar sen blir kam, borste och sax i Theos päls!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja , nu mår jag lite bättre! Allt bra med dig med gumman ? Måste ses snart :)!

2009-03-19 @ 19:16:30
URL: http://angelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0