Torsdag och en ny frisyr!

Tadaaaa!


Färgerna hon använde på mig var 11N med lite 7G och sen la hon en rad med folieslingor (blondering, 9%) mitt på huvudet, från hårfästet i pannan och en bit nedanför virveln.

Känner mig galet somrig just nu! Har mörka jeans och en vit, tunn, tunika idag! Har dessutom mitt rosaglittriga skärp från nittonhundrafrösihjäl :D

Det gick skit på dansen igår kan jag säga, jag var så trött! Usch. Idag känner jag mig mycket piggare. Ska tillstan med mamma, först hämta en massa tentor och en inlämninigsuppgift på skolan, sen till Väla. Jag ska köpa ett par jeans. Tänkte prova jeanslegginsen från Gina Tricot också... Vi får se. Blir nog nån ny tröja också. Måste även köpa hårnålar, ljusa, varför ska de alltid försvinna? Jag förbrukar minst 200 stycken om året! Lägger dem överallt!

Nu ska jag köpa bullar till frukosten hos mamma! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0