Tisdag

Ska det aldrig bli varmt?! När jag gick ut med Theo för knappt en timme sedan var det -1,9°C... Galet!

Theo ligger på golvet nedanför mig stirrar på mig, ser äckligt ut haha! Just det, vi fick hans sista provsvatr igår, han har högt kolesterolvärde den stackare men det finns ingen anledning att göra något om han håller sig frisk nu med det nya fodret. Så vi ska prata med veterinären igen om en månad för att kolla av. Nu hoppas vi att han håller sig frisk!

Vad händer idag då? Jag har faktiskt städat toaletten precis, sen ska jag dammtorka och plocka undan här så att Robert kan dammsuga när han kommer hem, det är hans stora uppgift här! Sen ska jag torka golven. Vilken dag va?

Nu ska jag se en film på TV1000 Classic, Offret heter den, vet itne vad det är för film men den är säkert bra!

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Strutsen

Påskpyssla är ingen dum idé! Hmm.. tåls att fundera på :)

2009-03-24 @ 11:17:24
URL: http://strutsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0