Söndag

Hej hopp!!

Det känns som att jag har bott på jobb sedan i fredags, det är verkligen synd om mig...! Började med att vi träffades i skolan kl 9 i fredags, vi hade handledning sen åkte jag hem. Var så trött att jag somnade på soffan när vi hade ätit sen sov jag till fyra. Började jobba fem sen var jag inte hemma förrän lite efter tio. Igår skulle jag jobbat 15-21.15 men blev väckt halv 8 av jobb, de ville att jag skulle vara där 8 men det var ju omöjligt. Kom dit och tog min kassa kvart i 9 sen jobbade jag utan att veta när jag skulle få gå. De var tvugna att hitta en ersättare fram till stängning om jag inte skulle jobba till 21.15. De hittade någon som kunde börja 18 så jag fick gå hem då! Var svintrött när jag kom hem så det blev bara mat och sen bingen! Sov till 9 idag, då väckte Theo mig. Vi har varit ute en runda och nu ska jag skriva på essän, som jag itne hann igår :/

Är fortfarande fruktansvärt trött och jag undrar hur jag ska kunna hålla mig vaken till 21 ikväll men det får väl gå! Hinner kanske med en powernap innan jobb hehe. Nej, nu är det effektivt arbete som gäller!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elena

Jag hoppas det gick bra för oss båda! (:



Vad jobbar du med?



Jag gillar mango och blåbär bäst! (:

Kram!

2009-03-22 @ 23:51:58
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

oj ja de låter sjukt intressant men svårt kanske? :D i så fall kan man ju testa på 10 haha ;D

2009-03-23 @ 09:09:06
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0