Måndag

Blööö, har mått bajs sedan igår. Började få ont i magen redan på jobb igår och sen blev det bara värre på kvällen, jag tror att det är magkatarr. Imorgon ska jag iaf vila, har varit jättestressigt den senaste veckan!

Vi blev klara med vår essä idag så nu är den inskickad till urkund också, då finns det ingen återvändo :O Det måste vara nytt rekord, klara på sex dagar och den ska inte vara inlämnad förrän på fredag hihi men vi har varit flitiga!

Jag var inte med på dansträningen idag utan tittade bara på, på houseträningen var jag med och markerade lite sen filmade vår danslärare oss. Har inte vågat titta på det än haha, tycker alltid det är hemskt att se. Speciellt nu när jag bara stod där i mina stela stuprörsjeans och gungade lite försiktigt ^^, Nu är det inte långt kvar till vårt klubbuppträde! Ska bli sjukt roligt. Vi ska träna på onsdag, utan vår lärare, kanske vågar släppa loss mer och freestyla då :P Man känner sig nämligen ganska töntig när man freestylar till house-musik i en upplyst danssal med bara 4 personer närvarande!

Det finns absolut inget roligt på tv ikväll heller och då hamnar man ju här. Jag sitter halvt förlamad här i soffan och äter godis, bra för magen......... Får kanske leta upp någon film att se.

Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0