Kväll

Vad gör ni ikväll? Gillades mitt korrallfärgade inlägg tidigare idag? Det gav i vilket fall som lite färg till bloggen idag! Jag är sååå trött nu så ni anar inte. Borde gå och lägga mig snart eftersom jag börjar jobba redan klockan sju imorgon, lite jobbigt men man får se det från den ljusa sidan, jag slutar tidigt, nämligen redan kvart över två. Därefter ska jag klippa mig och färga håret. Ska bli skönt att få bort de slitna topparna. Idag var jag och mamma i stan och uträttade en massa ärenden, det tog typ fyra timmar sen var jag trött. Jag köpte bl.a. ett svart långt linne på Gina. Jag ska ha det under kläderna nästa torsdag i Halmstad. Förhoppningsvis får jag lägga ut bilder därifrån sen :) Vi sak ju bli sminkade och allt. Mycket tjat om den dansen nu men det är ju så roligt! Jag ska dansa till helgen också, jag och Sandra från min grupp ska på hip hop-workshop på Dunkers kulturhus, det är Otto Blücker som håller i den. Spännande! Ska dricka upp min smoothie och äta en donut nu. Sov gott mina änglar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0