God natt!

Inatt ska vi ställa om klockan så man får sova en timme mindre. På sommaren tar man fram utemöblerna...


Släckte ni en timme ikväll? Vi släckte allt utom tvn, fy på oss men vi ville inte missa Robinson. Kollade in trevångingshuset mittemot och där var det mörkt och man såg att det var flera som hade ljus tända istället för lampor, dock var där en del som tittade på tv!



Tidigare idag var jag på workshop på Dunkers, det var kul och givande, lite annan stil än vad man är van vid. Jag kommer gå på hans workshops fler gånger. Sen var det till att åka hem och duscha och så, sen körde vi till Malmö och hälsade på Roberts syster. Kvällen slutade med att vi köpte med oss sushi från Sushido, mycket gott :) Jag somnade cirka tio minuter efter Robinson hade slutat och vaknade för typ tre kvart sedan. Jag är ingen kvällsmänniska, tvivlar på att jag någonsin kommer bli det heller :S Hoppas iaf på att få sova ut imorgon!

Sov gott ♥

Nu är det dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0