God morgon

Nu mår jag lite bättre... Ligger dock fortfarande i sängen och funderar på vad jag ska göra med mitt liv (denna dag, denna tisdag)... Kommer inte fram till något vettigt, tyvärr. Jag borde gå och göra mig i ordning så att jag kan slappa innan jag ska ta tåget istället. Har två timmar på mig innan jag ska cykla hemifrån.

Dansen igår var inställd för att vår danslärare hade blivit sjuk :( Tyvärr såg inte Steffie hennes sms förrän hon var utanför så jag hann ju också till dansskolan. Men men, vi parkerade vid nic och tog en promenad runt hela Husensjö typ. Gick bort till Sundspärlan och genom Sofieberg. Det var skönt att gå i vårsolen kan jag säga! Vet inte om det är någon dansträning idag, om så är fallet ska jag hem till Steffie efter skolan. Jag ska klippa och färga hennes hår sen ska hon göra naglar på mig :D Så snällt!

För övrigt börjar vi en ny kurs idag, den ska bli rolig att läsa!! Jag ligger inne med en bra motivation när det gäller våra inriktningsspecifika kurser (hälsa då). Fick högsta betyg förra året och det ska jag ha nu med! Beställde böcker igår eftersom jag inte har fått tag på dem på biblioteket. Lär väl inte få dem förräns på måndag eller tisdag, bokus kan vara så sega och ändå batalar man extra för snabbare frakt! Såg att min senaste beställning hade haft en leveranstid på 10 dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0