Fräsha upp garderoben inför sommaren!




Baslinnen i olika färg från 49,50 kr, H&M
Alltid bra att ha baslinnen i flera färger. Lätt att använda till det mesta och
jätteskönt till sommaren när man inte vet vad man ska ha på sig!



Tunika 98 kr, H&M                                     Topp, 98 kr, H&M


Söt cardigan, 249 kr, H&M


2-pack toppar, 98 kr, H&M



Massvis med basplagg ska jag köpa inför sommaren. Jag vill även köpa en ny, ljus, jeanskjol, ljusa jeans (min jakt pågår fortfarande, hehe) och skor, skor, skor och någon väska. Får inte köpa "flera" väskor för min kära pojkvän eftersom de jag har redan tar så mycket plats i klädkammaren.



Kommentarer
Postat av: tess

Hehe, vem har inte för mkt väskor? :P hehe



Baslinnen/t-shirts är verkligen kanonbra till sommaren! Går att matcha med allt :)

2009-03-18 @ 12:36:23
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0