Träning, sola och jobb

I lördags blev det en liten utgång med Jenny J. Jag och Jenny bestämde oss för att gå upp tidigt på söndagsmorgonen fö ratt gå och träna på gymmet! Och det eller ej men vi gjorde det! 9.40 gick jag upp ur sängen och 10.45 var jag på friskis. Inte illa pinkat. Vi var uppe i gymmet i lite mer än en timme. Blev 30 minuters kondition coh sen tränade vi mest armar. Klena som vi är...

Efter träningen åkte jag hem och duschade och åt lite lunch, sen träffade jag Jenny N i stan. Det blev lite solning på Gröningen med hennes vovve Nalle.

Idaghar jag jobbat 9-18 sen har vi varit hos mamma och grillat så nu är man proppmätt. Fick spenderat lite tid med min vovve som varit hos mamma i typ en veckan och han kommer inte hem här förrän på torsdag kväll tror jag. 

Btw, nu är resan bokad, eller ja, boendet iaf. Den 16 januari ska jag och en jobbkompis till Gran Canaria. Vi jobbar på att få med Robert och en av hans kompisar också! Hehe, sen ska vi boka flyg :) Ska bli så nice!

Nu ska jag sova, ska ringa och boka tid för Theos kastrering imorgonbitti så jag ska upp tidigt så jag inte missar telefontiden.

Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0