Torsdag

God morgon!

Hoppas att ni mår bra i sommarvärmen, det blir ju inte så mycket tid spenderad framför datorn nu om dagarna, det finns ju så mycket annat att göra! Jag gick upp prick kl 6 idag för Theo väckte mig så vi gick ut en runda då, sen har jag duschatoch ätit frukost. Jag ska klippa mig och färga håret kl 10 så jag hade ju kunnat sova till 8 men det är skönt att komma upp i tid så man kan ta det lugnt.

Som sagt ahr jag haft fullt upp de senaste dagarna! I söndags bestämde vi oss för at vi skulle åka till Ullared på måndagen. Vi kom upp lite för sent så det var precis att vi hann till McDonalds för att äta frukost. Gick upp kvart i 9 och var på McD precis innan 10 och då hade jag duschat, plattat håret och allt, bra tid för att vara jag haha. Det var hur fint väder som helst så när vi var klara i Ullared vid 3 bestämde vi oss för att köra till Liseberg. Vi hade en toppendag, åkte en massa karuseller, åt gott och hade roligt. De har öppnat ett Ben&Jerry glasscafé där så det blev ju självklart ett besök där. ;)

Igår var jag på möte/fika med jobb. Vi var några konsulter som fikade med vår konsultchef på Waynes coffe i Helsingborg. När vi var klara där gick jag en runda i stan, fastnade på Gina där jag provade en klänning som jag jättegärna vill köpa. Sen körde jag till Landskrona och lämnade min bil på service, gick sedan till pappas butik. Jag jobbade till stängning, vilket blev 1,5 timme sen åkte jag och pappa till min styvsysters nya lägenhet. Stor och fin men den behöver renoveras mend et kommer bli fint där :) Hämtade upp henne och körde hem där det var värsta grillfesten typ. Vi var nog 15 pers, åt tills jag höll på att spricka. Jag hade ju int enåt på hela dagen!

 Nu får jag sluta skriva för ni blir väl alldeles trötta av detta! 


Ha en bra dag i solen ;)

Kommentarer
Postat av: Steffi

gött :D kan du skriva din adress till mig är du snäll? ;) puuss

2009-06-25 @ 13:32:33
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0